Šermukšniai – multivitaminai žiemai kubeliuose

Vaistinėje pirktų sintetinių vitaminų mūsų organizmas nesugeba įsisavinti. Kiekvieno organizmas skirtingas, vieno sugeba įsisavinti 10 proc. pirktinių vitaminų, kito 30 proc. Tačiau kai organizmą “vitamininame“ natūraliomis uogomis įsisavinimo rodikliai šokteli gerokai arčiau 100 proc. Vitaminų mūsų organizmui reikia kiekvieną dieną, tiek žiemą, tiek vasarą. Žiemą aprūpinkime savo organizmą natūraliais vitaminais, kuriuos kiekvienas galime užsišaldyti.

se163_29

Šermukšnių nauda:

  • multivitaminų šaltinis: vitaminas C, rutinas, karotinas, vitaminas E, pektinas, geležis, varis, manganas, jodas, cinkas, kalis, magnis, 8 rūšių amino rūgštys,
  • teigiamas veikia regėjimą, nes turi daugiau karoteno už morkas,
  • nedidelis kiekis švelniai atlaisvina vidurius (nevartoti daug, nes atlaisvins per daug :),
  • šalina iš organizmo toksinus,
  • mažina dujų kaupimąsi žarnyne (o tai reiškia, kad turėsit geresnį virškinimą ir įsisavinimą),
  • gydo širdies ligas, mažina arterinį spaudimą,
  • mažina chlosterolio kiekį kraujyje,
  • naikina ligas sukeliančias bakterijas,
  • skatina šlapimo išsiskyrimą,
  • gydo inkstų, šlapimtakių, kepenų, tulžies pūslės ligas ir t.t.

SAM_0381.JPG

Kaip patogiausia paruošti uogas žiemai? Užšaldyti sultis kubeliais ir kasdien atsilaidinti po vieną kubelį. Šaldymas sumažins šermukšnių uogų kartumą, tad jums nereikia laukti šalnų, galite prisiskinti prisirpusių uogų rudenį, kai tik uogos paraudonuoja.

Perplaukite uogas ir sudėkite jas į sulčiaspaudę.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Šermukšnių sultis išpilstykite į ledų kubeliams šaldyti skirtą formelę ir įdėkite į šaldiklį.

SAM_0384.JPG

Kubeliams sušalus iškratykite juos iš formelės.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sudėkite kubelius į šaldymui skirtą užsegamą maišelį ir laikykite šaldiklyje. Kasdien išsiimkite į puodelį po kubelį šermukšnių sulčių, leiskite kubeliui ištirpti, užpilkite ne karšto vandens ir gerkite (galite dėl skonio įsidėti truputį medaus). Patariu nevartoti ant tuščio, nes galite suviduriuoti. Geriau išgerti vieną kubelį vakare prieš miegą, ryte pilnai išsituštinsite (suveiks kaip lengvi laisvinamieji).

SAM_0385.JPG

Skanu ir sveika! Ir nereikia pirkti multivitaminų!

Tinklaraštininkė Edita Esenku

Prisijunk prie mūsų facebook grupės: “Gydomoji Tao Meilė, meditacija, sveika gyvensena“

Rekomenduoju:

probiotikai_gerosios_bakterijos_b

gydomasis_badavimas

Komentarų: 5 Pridėti Jūsų

  1. Lina parašė:

    Ar su lėtaeige spaudėt, ar paprasta daržovių sulčiaspaude?

    Patinka

    1. Taip, spaudžiau lėtaeige sulčiaspaude Cuvings. Bet manau, kad tikrų ir daržovių sulčiaspaudė – pabandykit ir matysit. Tiktų net ir paprasčiausiai sublenderiuoti, jei jums netrukdo nelabai susikramtantis žievelė ir sėklutės. Aš renkuosi spausti su sulčiaspaude, kad nesusikramtančios dalys (žievelės, sėklutės) būtų pašalintos.

      Patinka

  2. Edvardas parašė:

    Super mintis, būtinai dar šį savaitgalį išmėginsiu 🙂

    Patinka

  3. Rasa parašė:

    Eisiu rinkti sermuksniu ir draugem jau pasakiau 🙂

    Patinka

  4. Rasa parašė:

    Liuks! Dėkui už pamokymą

    Patinka

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s