Obuolių pyragas be gliuteno

Vasaros viduryje krentant nedideliems obuoliams pradėjau sukti galvą, kaip man juos panaudojus ir sugalvojau išbandyti obuolių pyragą. Ant šalia augančio krūmo raudonavo serbentai, tad ėmiausi kūrybos, kuri pavirto į pasakiško skonio pyragą be gliuteno, kurį dabar kepu kiekvieną savaitę!

Mums reikės obuolių. Dedu visada iš akies, bet bendrai orientacijai būtų apie 5 didelius obuolius, pas mane maži tai aš jų dedu gal net 10.

rrem

Obuolius nulupau ir supjausčiau plonais griežinėliais.

rrem

Įmušam į obuolius tris kiaušinius. Jei esate veganai naudokite kiaušinių alternatyvą (pvz, išbrinkintas čija sėklas).

rrem

Dedame cukraus. Aš įprasto cukraus nevartoju, todėl naudoju kokosų palmių žiedų cukrų (būna eko skyreliuose Maximoje) ar sukriną, galite bandyti su datulių pastą. Kiek? Aš beriu iš akies, ko gero apie pusę puodelio, gal mažiau, saldumo gauname ir iš obuolių, man labiau patinka nesaldus variantas. Bet galite dėti 2/3 cukraus.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno5.jpg

Išmaišome obuoliukus su cukrumi, kiaušiniais. Įdedame porą valdomų šaukštų kokosų aliejaus ar minkšto ghi sviesto. Įberiame šaukštelį malto cinamono, truputį malto kardamono ir gvazdikėlių.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno6.jpg

Dedame šviežių ar šaldytų raudonųjų serbentų (iš akies). Manau tam puikiai tiks žiemą ir šaldytos mėlynės ar juodieji serbentai, bet kol kas dariau tik su šviežiais raudonaisiais serbentais – ta rūgštelė dera idealiai!

obuoliu-pyragas-be-gliuteno2.jpg

Toliau mums reikės apie 2 puodelių ryžių miltų. Galite naudoti pirktinius baltus ryžių miltus, aš turiu malūną, tad susimalu šviežių rudųjų ryžių miltų.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno8.jpg

Suberiame miltus į masę.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno9.jpg

Kad pyragas nebūtų pernelyg šlapias aš dar naudoju fiberfin skaidulas, rekomenduoju išbandyti, bet pirmam kartui galite bandyti receptą ir be jo. Dedu apie porą valgomų šaukštų. Seniau rečiau kepdavau pyragus be gliuteno, nes jie gaudavosi pernelyg šlapi, tad fiberfin labai prilipo mano virtuvėje.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno10.jpg

Viską gerai išmaišome, jei per tiršta – galima truputį vandens.

Įdedam arbatinį šaukštelį valgomosios sodos, nugeriname sodą su natūraliu obuoliu actu ar perrūgusia kombučia.

Supilame masę į kepimo indą su įklotu kepimo popieriumi.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno11.jpg

Kepame 180 laipsnių temperatūroje apie 45 min.

obuoliu-pyragas-be-gliuteno12.jpg

Pyragas skanus tiek šiltas, tiek šaltas. Jei saldumo bus per mažai, užsitepkite medaus ir kitą kartą įdėkite daugiau saldumo.

rrem

Nuoširdžiai, Edita Esenku.

Rekomenduoju:

probiotikai_gerosios_bakterijos_b

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s